25 лютого 2016 р.

Святкування 145-ї річниці від дня народження Лесі Українки

У Замглайській школі відбувся конкурс «Кращий декламатор поезії Лесі Українки» серед учнів молодших класів.
Ні! Я жива! Я буду вічно жити,
Я в серці маю те, що не вмирає!
     Ці слова написала відома українська поетеса Леся Українка. Її талант світить нам провідною зорею в житті. У Лесі, окрім таланту, була сильна воля до життя, яке є прикладом великого подвигу, прикладом незламного духу цієї маленької жінки. Саме про це свідчить поезія, яка лунала з дитячих вуст:
 «Що, болить?» – мене питали,
Але я не признавалась –
Я була малою горда, –
 Щоб не плакать, я сміялась.

    Поетичні твори Лесі Українки проникнуті любов’ю до Батьківщини, любов’ю до природи, до життя. Ця поезія є зразком незламності українського духу, стимулом для національного відродження України.

Немає коментарів:

Дописати коментар